Reddy Keukens Alkmaar

Euroline Logistiek als keukendistributiepartner voor Groot Keuken en Bad verzorgt Euroline zowel de opslag, de levering van de keukenonderdelen en het naderhand ophalen van het afval dat voorkomt uit de keukenmontage.

Over Groot Keuken en Bad

Groot Keuken en Bad is een keuken en badkamerbedrijf gevestigd in Purmerend en inmiddels uitgegroeid tot een bekend begrip in de regio. Het bedrijf blinkt uit in de verscheidenheid aan keuze die het de klant biedt en voorziet bovendien iedere klant van waardevolle ondersteuning gebaseerd op de deskundige meningen van de interieuradviseurs.

Vandaag neemt Paula Keet van Groot Keuken en Bad ons mee in het verhaal achter de succesvolle samenwerking met Euroline Logistiek.

Hoe is de samenwerking tussen Euroline Logistiek en Groot Keuken en Bad ontstaan?

“Persoonlijk had ik al met Euroline Logistiek samengewerkt voordat ik bij Groot Keuken en Bad in dienst trad. De ervaring met Euroline in het algemeen en het personeel van Euroline was erg goed, waardoor ik de diensten van Euroline als het ware heb meegenomen naar Groot Keuken en Bad. De klik die er toen was is nog steeds aanwezig. De samenwerking tussen de twee bedrijven loopt al zo’n acht jaar door. Ik merkte in de tijd waarin Euroline van eigenaar wisselde geen verschil, het contact met Pieter de Boer is erg fijn te noemen net zoals dat het geval was met de voorgaande eigenaar.”

Welke diensten laten jullie verzorgen door Euroline Logistiek?

“Tot op heden hebben we alleen de levering van de keukenonderdelen en het ophalen van het afval na de montage laten verzorgen door Euroline. Dit laatste feit scheelt ons als bedrijf veel tijd, gezien er veel afval ontstaat na de montage van een keuken en onze monteur dit niet in zijn volledigheid mee kan nemen. Euroline haalt dit na de montage altijd op, en dit proces verloopt vrijwel vlekkeloos. Naast deze primaire processen maken we gebruik van het Euroline online ERP systeem dat zeker naar behoren werkt om de logistieke diensten in te plannen voor onze klanten.”

“Wij ervan op de hoogte dat Euroline naast de levering ook de montage van keukens kan verzorgen. Gezien wij altijd tevreden zijn geweest over de geleverde diensten door Euroline denken wij erover na om de keuken montage bij grotere projecten te laten verzorgen door Euroline.”

Wat kenmerkt de dienstverlening van Euroline logistiek?

“Het fijne persoonlijke contact met Pieter, Mark en de chauffeurs van Euroline Logistiek is echt iets dat de dienstverlening in mijn ogen kenmerkt. Zodra er iets meteen moet gebeuren of er moet een zaak besproken worden zijn Pieter en Mark nooit ver weg. Het contact is laagdrempelig en we kunnen elkaar op ieder moment bellen om de voortgang van zaken te bespreken. Euroline verzorgt ten tijde van de keukenlevering ook het contact met de klant en vanuit hen worden mijn ervaringen zeker bevestigd. Iedereen binnen Euroline denkt echt mee in het bedenken van oplossingen, zowel in de manier van levering als de plaatsing van de onderdelen in overleg met de monteur.”

“Naast het fijne persoonlijke contact zijn ook de betrouwbaarheid en zorgvuldigheid waarden die Euroline Logistiek kenmerken voor mij. De aanschaf van een keuken is nou eenmaal niet goedkoop en het is zowel voor ons als de klant geruststellend om te weten dat de keuken met grote zorgvuldigheid wordt getransporteerd, waardoor de kans op schade minimaal is. Direct na de levering van de keukens maken de chauffeurs van Euroline foto’s zodat er altijd kan worden aangetoond welke producten op welke plek zijn afgeleverd. Bij projectlocaties is dit in het bijzonder erg fijn omdat veel mensen zich daar rond deze keukenonderdelen bewegen.”

Hoe zie jij de toekomstige samenwerking met Euroline Logistiek voor je?

“Ik verwacht dat de samenwerking alleen maar beter gaat verlopen vanwege de introductie van het nieuwe systeem om leveringen in te plannen en het nieuwe pand van Euroline. Met name dit nieuwe pand aan de Fluorietweg (Alkmaar) gaat voor ons voordelig zijn wegens een fijnere aanrijroute voor onze leveranciers. Naast deze veranderingen verwacht ik dat het contact niet verandert gezien dit altijd al naar wens verliep.”

Welk cijfer zou je de dienstverlening van Euroline Logistiek geven en met welke redenen?

“Op basis van de ervaringen die ik heb gehad met Euroline Logistiek kan ik de dienstverlening zeker een 8 als rapportcijfer geven. Er is altijd ruimte voor verbetering in een samenwerking, ook vanuit onze zijde.”

Groot Keuken en Bad, groot in keukens, sanitair en tegels.