Euroline Logistiek is als keuken distributiepartner gebonden aan Kunnen van der Gragt. Als partner verzorgt Euroline de opslag van de keukenonderdelen en de keukenleveringen voor Kunnen van der Gragt.
Over Kunnen van der Gragt
Kunnen van der Gragt is al ruim zestig jaar een gevestigde naam in Broek op Langedijk op het gebied van keukens en witgoed. Al ruim 30 jaar wordt het bedrijf geleid door Ron van der Gragt, inmiddels in samenwerking met mede-eigenaar Judith Holzmann. De speciaalzaak heeft zich gespecialiseerd in zowel nieuwe keukens als keukenrenovaties en biedt tal van mogelijkheden op het gebied van werkbladen, fronten en apparatuur. Service en maatwerk zijn de kern van hun succes; klanten krijgen hier de ruimte om hun keuken volledig naar wens aan te passen. Kunnen van der Gragt werkt inmiddels al meerdere jaren samen met keuken distributiepartner Euroline Logistiek om klanten op een zorgeloze manier te bedienen.
Hoe is de samenwerking tussen Kunnen van der Gragt en Euroline Logistiek ontstaan?
Toen het aantal klanten van Kunnen van der Gragt groeide, bleken de logistieke taken steeds meer tijd te vragen. Het ontvangen, opslaan en bezorgen van keukens en onderdelen slokte veel tijd op, waardoor de behoefte ontstond om deze taken uit te besteden aan een ervaren logistieke partner. “De keuze voor Euroline was snel gemaakt,” vertelt Judith Holzmann. “Zij hebben een enorm ervaren team en dat geeft ons de rust en ruimte om ons volledig te richten op onze klanten in plaats van op het logistieke proces.” Al snel bleek dat Euroline niet alleen de logistieke diensten overnam, maar ook toegevoegde waarde bood in de persoonlijke service.
Welke diensten levert Euroline Logistiek voor Kunnen van der Gragt?
Euroline Logistiek neemt het volledige logistieke proces voor haar rekening als keuken distributiepartner. Dit betekent dat alle goederen eerst netjes in ontvangst worden genomen en worden gecontroleerd op mogelijke gevallen van schade. Mocht alles in orde zijn dan worden de keukenonderdelen opgeslagen in het magazijn van Euroline. Tot slot volgt de aflevering van de keukens bij de eindklant. Euroline biedt bovendien een gebruiksvriendelijk ERP-systeem waarin Kunnen van der Gragt elk detail van de levering kan volgen en zelf alle orders kan monitoren. “We hebben direct inzicht in de planning en ontvangen proactief updates over onze leveringen. Dit geeft ons en onze klanten veel vertrouwen,” vertelt Judith Holzmann. “Dit systeem en de korte lijntjes in de communicatie zorgen ervoor dat we ons geen zorgen maken en kunnen vertrouwen op de diensten van Euroline.”
Wat maakt de samenwerking tussen Kunnen van der Gragt en Euroline bijzonder?
Wat voor Kunnen van der Gragt de samenwerking met Euroline bijzonder maakt, is de persoonlijke en betrokken benadering van het team.
“Bij Euroline draait het om mensen. De chauffeurs en medewerkers kennen ons en onze klanten, wat zorgt voor een hechte samenwerking.” Of het nu gaat om een vraag of een last-minute wijziging in de planning, Euroline pakt het snel en professioneel op. “Ze denken mee, beschermen de vloer, en zetten de keuken altijd op de juiste plek zodat de monteurs direct aan de slag kunnen.”
Wat kenmerkt Euroline Logistiek als keuken distributiepartner?
In de samenwerking met Euroline is flexibiliteit een belangrijk kenmerk. Door onverwachte situaties op te lossen en waar nodig de planning aan te passen, blijft de dienstverlening soepel verlopen. “Er zijn momenten geweest waarbij er iets niet helemaal goed ging, maar Euroline staat altijd klaar om het op te lossen. Ze komen zelfs op locatie kijken als dat nodig is om de situatie goed in te schatten en denken altijd in oplossingen. Dit soort betrokkenheid is voor ons onmisbaar”. Hiernaast is de samenwerking met Euroline ook als zeer persoonlijk te bestempelen. “Er bestaat echt een goede verbinding tussen ons team en die van Euroline. We hebben niet het gevoel dat we zomaar met een transportbedrijf werken; het contact is persoonlijk en betrokken. Bij Euroline zijn de lijntjes kort, en dat waarderen we enorm. Ik kan altijd even bellen of appen, en er wordt meteen gehandeld.”
Hoe zie jij de toekomstige samenwerking met Euroline Logistiek voor je?
Kunnen van der Gragt ziet de toekomst met Euroline Logistiek als keuken distributiepartner positief tegemoet. Het bedrijf is gericht op groei en wil samen met Euroline de logistiek naar een nog hoger niveau brengen. “We hopen dat Euroline samen met ons verder groeit. De combinatie van persoonlijke service en logistieke kennis maakt hen een partner waar wij op kunnen vertrouwen. We hebben geen enkele reden om op zoek te gaan naar een andere logistieke partner,” vertelt Judith Holzmann enthousiast.
Welk rapportcijfer geef je de diensten van Euroline Logistiek geven?
Op de vraag welk cijfer Euroline krijgt, antwoordt Judith Holzmann: “Ik geef ze zeker een acht. De service en dienstverlening van Euroline is erg goed, maar er blijft altijd iets te verbeteren. Toch zijn we zeer tevreden en zouden we Euroline aan elke keukenspecialist aanbevelen.”
Kunnen van der Gragt: Al meer dan 60 jaar jouw Witgoed en Keukenspecialist.