partner-keukenlogistiek
online transportmaster
Direct inzicht in uw orders! Track & Trace van uw bestelling, planning, manco's en meer...

Euroline verzorgt logistiek voor Grando Hoorn

Na een afspraak met Wout van den Heerik is Ramon Rinkel, vestigingsdirecteur van Grando Hoorn, volledig overtuigd van de logistieke voordelen van Euroline Logistiek. De logistieke dienstverlening voor de badkamers en keukens sluit perfect aan op hun wensen.

 

De perfecte logistieke partner

Na verschillende opties bekeken en uitgeprobeerd te hebben, bleek Euroline Logistiek de perfecte partner. Ramon Rinkel legt uit: “Voorheen werd de logistiek gedaan vanuit Oisterwijk, waar het distributiecentrum van Grando Nederland zit. Over de dienstverlening waren wij niet helemaal tevreden, vooral vanwege het feit dat de afstand tussen Hoorn en Oisterwijk nogal groot was indien er apparatuur of producten vergeten werden met een bepaald transport. Vervolgens hebben wij het een tijd zelf gedaan, waarbij alle apparatuur en producten opgeslagen werden in een externe opslag. Ook dit bleek niet de juiste oplossing voor de logistiek van onze keukens en badkamers, waarna we uiteindelijk bij Euroline Logistiek terechtkwamen. Hier hebben wij tot op heden nog geen moment spijt van gehad.

 

Uitstekende communicatie en planning

Ramon Rinkel roemt de communicatie en strakke planning van Euroline Logistiek. Grando Hoorn heeft direct inzicht in de planning van elke keuken of badkamer dankzij het handige planningssysteem, dat online toegankelijk is. “En dat is uiterst belangrijk wanneer er jaarlijks zo’n 260 keukens en 160 badkamers verzameld en getransporteerd moeten worden. Daarbij scheelt het ook in de uiteindelijke kosten. Zo levert Euroline Logistiek een perfecte dienstverlening met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding”, vertelt Ramon Rinkel.

 

Meer dan verzamelen en distributie

De gehele dienstverlening gaat verder dan alleen het verzamelen en distribueren van de keukens en badkamers. Euroline Logistiek verzorgt alles, van order tot installatie. Nadat de keuken besteld is, worden alle goederen (van kastjes tot koelkast) bij Euroline afgeleverd en verzameld. Als de gehele keuken/badkamer compleet is, zorgen ze voor een afleverafspraak met de eindklant. Ze houden bovendien rekening met verticaal transport. Het komt bijvoorbeeld wel eens voor dat er een kraan gehuurd moet worden, omdat de keuken op de 4e etage geleverd moet worden. Naar deze werkzaamheden heeft Grando Hoorn totaal geen omkijken, dat wordt allemaal uit handen genomen door Euroline Logistiek.

 

Door de jarenlange ervaring in transport heeft Euroline Logistiek voor elk potentieel probleem een oplossing. Zij komen zelfs met oplossingen terwijl wij de problemen nog niet eens hebben voorzien. Dit zorgt voor een snelle doorlooptijd en installatie van keukens en badkamers. Ik kan Euroline Logistiek dan ook aan iedere ondernemer aanbevelen voor het verzorgen van het gehele logistieke proces van keukens en badkamers”, besluit Ramon Rinkel van Grando Hoorn.

 

Grando Hoorn